Zmieniona wersja serii The Business powstała w wyniku szczegółowej analizy potrzeb studentów i lektorów, wymagań pracodawców oraz aktualnych zagadnień biznesowych. Podręcznik nie tylko uczy niezbędnego języka i praktycznych umiejętności zawodowych, ale również podkreśla wagę budowania dobry relacji między współpracownikami.
Warto wiedzieć:
Sekcja The Business fundamentals występuje na początku każdego podręcznika – wprowadza słownictwo dotyczące najważniejszych obszarów związanych z biznesem, m.in. typy organizacji, finanse, logistyka, zarządzanie zasobami ludzkimi.
Liczne wskazówki i modele umożliwiają nabycie wielu praktycznych umiejętności zawodowych, np. przygotowanie prezentacji, sporządzenie raportu, prowadzenie spotkań i negocjacji.
Case studies pozwalają na użycie języka w autentycznych sytuacjach biznesowych.
Zadania typu Internet research idealnie sprawdzają się jako wstęp lub podsumowanie omawianego tematu.
Odpowiednia tematyka zadań komunikacyjnych wspiera rozwój bardzo ważnej w biznesie umiejętności, związanej z rozpoznawaniem i kontrolą własnych emocji.