Opinie o Nas
Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk
 
 

Service Design Po Polsku. Jak Przyciągnąc, Zadowolić i Zatrzymać Klientów

W magazynie
SKU
9788301194321
SKU 9788301194321
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor Marcin Chłodnicki
Data Wydania 2018
Oprawa Miękka
Ilość stron 174
Format 162 x 235
59,00 zł

Książka ta pomoże Ci:

-przygotować lepsze i unikatowe usługi,

-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,

-poprawić rentowność i stabilność biznesu,

-oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców.

Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług. dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Współtwórca Service Design Polska – platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o.

Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.

Więcej informacji
SKU 9788301194321
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor Marcin Chłodnicki
Data Wydania 2018
Oprawa Miękka
Ilość stron 174
Format 162 x 235
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Service Design Po Polsku. Jak Przyciągnąc, Zadowolić i Zatrzymać Klientów
Twoja ocena