Produkt został dodany do koszyka.

Koszty dostawy: Przedpłata: 8.90 PLN; Pobranie: 11.90 PLN |

Zobacz wszystkie opcje dostaw
  • Wysyłka
    Przelew
    karta
    Płatność przy
    odbiorze
  • Poczta Polska Ekonomiczna
    8,90 PLN
    -
  • Poczta Polska (Odbiór na Poczcie)
    8,99 PLN
    -
  • Poczta Polska (Dostawa na Adres)
    9,90 PLN
    11,90 PLN
  • Kurier
    13,00 PLN
    19,00 PLN
  • Paczkomaty (InPost)
    10,99 PLN
    -
Posiadłość Szaleństwa. Druga Edycja. Świątynia Świtu Autor: Nikki Valens
119,90 PLN 97,12 PLN
ocenaocenaocenaocenaocena
- Ilość: +
Wysyłka w ciągu: 24h
ISBN: 5902259204862
Podstawowe
Autor:Nikki Valens
Rok wydania:2018
Oprawa:Pudełko

UWAGA! Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

Liczba graczy: 1-5
Wiek: od 13 lat
Czas rozgrywki: 2-3 h

Zawartość pudełka:
- 1 instrukcja
- 2 karty i plasikowe figurki badaczy
- 2 żetony i plastikowe figurki potworów
- 5 kafelków mapy
- 10 kart przedmiotów powrzechnych
- 6 kart przedmiotów unikatowych
- 10 kart zaklęć
- 7 kart stanów
- 2 karty obrażeń
- 2 karty przerażenia
- 20 żetonów spętania
- 10 żetonów osób
- 7 żetonów wskazówek
- 2 żetony ścian

Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

Wedrzyjcie się do Wewnętrznego Sanktuarium.

W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków. Potajemnie spotykają się także po to, aby odbywać zakazane rytuały, których konsekwencje trudno przewidzieć. Nieszczęśnicy, którzy odkryli prawdę, często znikają bez śladu.

Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom. Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie – upiory.