Opinie o Nas
Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk
 
 

Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3

W magazynie
SKU
9788362325702
SKU 9788362325702
Wydawnictwo eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Autor Iwona Wielgosik
Data Wydania 2015
Oprawa Miękka
Ilość stron 200
Format 165 x 235
Nasza cena 21,64 zł Normalna cena 24,05 zł
W podręczniku opisano: – zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie), – promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy), – realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży), – ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta). Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
Więcej informacji
SKU 9788362325702
Wydawnictwo eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Autor Iwona Wielgosik
Data Wydania 2015
Oprawa Miękka
Ilość stron 200
Format 165 x 235
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3
Twoja ocena