Opinie o Nas
Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk
 
 

Marketing Społeczny Przedsiębiorstw Komercyjnych

W magazynie
SKU
9788372527417
SKU 9788372527417
Wydawnictwo Uniwer. Ekonom. w Krakowie
Autor Agata Jonas, Halina Wojnarowska, Anna Czubała
Rok Wydania 2017
Oprawa Miękka
Ilość stron 154
Nasza cena 26,10 zł Normalna cena 29,00 zł
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (corporate social responsibility -CSR) to spełnianie ekonomicznych, ekologicznych, etycznych i społecznych oczekiwań oraz powinności nakładanych na przedsiębiorstwo przez jego interesariuszy. Stopień zaangażowania przedsiębiorstw w podejmowanie działań z obszarów społecznej odpowiedzialności jest w praktyce mocno zróżnicowany. Prowadzi od negacji tej koncepcji poprzez postrzeganie jej jako społecznego obowiązku, odpowiedzialności typu reaktywnego na pojawiające się kwestie społeczne, szkody, negatywne skutki prowadzonej działalności, traktowanie prospołecznych działań i projektów jako instrumentów budowania reputacji firmy do integracji celów społecznych i ekonomicznych w ogólnej strategii rozwoju firmy. W realizacji CSR ważną rolę odgrywa marketing, odpowiadając za obserwację rynku, określenie oczekiwań społecznych na rynkach docelowych przedsiębiorstwa, opracowanie produktów zaspokajających etyczne i społeczne potrzeby nabywców, ich dostarczanie i promocję.
Więcej informacji
SKU 9788372527417
Wydawnictwo Uniwer. Ekonom. w Krakowie
Autor Agata Jonas, Halina Wojnarowska, Anna Czubała
Rok Wydania 2017
Oprawa Miękka
Ilość stron 154
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Marketing Społeczny Przedsiębiorstw Komercyjnych
Twoja ocena