Opinie o Nas
Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk
 
 

Key Marketing Metrics

W magazynie
SKU
9781292360867
SKU 9781292360867
Wydawnictwo Pearson
Autor Neil Bendle, Paul Farris, Phillip Pfeifer, David Reibstein
Data Wydania 2021-02-21
Oprawa Inna
Ilość stron 456
Nasza cena 185,40 zł Normalna cena 223,38 zł

Key Marketing Metrics to przewodnik po najcenniejszych obecnie wskaźnikach marketingowych. W tej gruntownie zaktualizowanej i znacznie rozszerzonej książce zrozumiesz zalety, wady i niuanse ponad 50 najważniejszych wskaźników i będziesz dokładnie wiedział, jak wybrać właściwy dla każdego wyzwania.

Dzięki wiodącym ekspertom dowiesz się, jak budować swoją reputację poprzez: 

  • Przeglądanie dynamiki rynku z wielu perspektyw, maksymalizowania dokładności i ""triangulacji"" do optymalnych rozwiązań
  • Stosowanie wartościowych wskaźników dla praktycznie każdego aspektu marketingu, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji i zidentyfikować najlepsze nowe możliwości osiągnięcia zysku
  • Budowanie modeli wspomagających planowanie, aby dać Ci najlepsze narzędzia do podejmowania decyzji

W swoim trzecim wydaniu, ta wielokrotnie nagradzana książka zawiera najnowsze wskaźniki internetowe, online, społecznościowe i e-mailowe, a także nowe spostrzeżenia dotyczące pomiaru ROI i kapitału marki.

Więcej informacji
SKU 9781292360867
Wydawnictwo Pearson
Autor Neil Bendle, Paul Farris, Phillip Pfeifer, David Reibstein
Data Wydania 2021-02-21
Oprawa Inna
Ilość stron 456
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Key Marketing Metrics
Twoja ocena