Opinie o Nas
Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk
 
 

International English For Call Centres. Language, Culture And Empathy

W magazynie
SKU
9780230638969
SKU 9780230638969
Wydawnictwo Macmillan
Autor Barry Tomalin, Suhashini Thomas
Data Wydania 2009
Oprawa Miękka
Ilość stron 188
Format 213 x 295
Nasza cena 67,91 zł Normalna cena 80,00 zł
Produkt w magazynie Wysyłamy w ciągu 24h

International English for Call Centres to przyjazny przewodnik po świecie po obu stronach linii telefonicznej. Typowe sytuacje, problemy, najważniejsze zwroty - nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce skutecznie komunikować się w pracy, a w szczególności dla pracowników centrów obsługi klienta.

Więcej informacji
SKU 9780230638969
Wydawnictwo Macmillan
Autor Barry Tomalin, Suhashini Thomas
Data Wydania 2009
Oprawa Miękka
Ilość stron 188
Format 213 x 295
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:International English For Call Centres. Language, Culture And Empathy
Twoja ocena