Szanowni Państwo,
Pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta bardzo chętnie odpowiedzą na każde Państwa pytania zarówno mailowo, jak i telefonicznie. Zapraszamy do kontaktu w razie jakichkolwiek problemów.
Zachęcamy Państwa do wyboru bezpiecznej formy bezgotówkowych odbiorów zamówień poprzez wcześniejsze ich opłacenie oraz wysyłki kurierem do domu lub odbiór w paczkomacie za pomocą aplikacji mobilnej, która pozwala na zdalne otwieranie skrytki.
Poniżej załączamy listę najczęstszych pytań, które pojawiają się od Państwa w trakcie procesu realizacji zamówienia.
Rejestracja pozwala na zapisanie danych do wysyłki w książce adresowej. Jako pierwszy otrzymasz informację o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych!
W wiadomości e-mail znajdziesz link do aktywacji konta. Kliknięcie spowoduje utworzenie Twojego konta w naszej księgarni online.
Niedostępny – produkt z takim statusem aktualnie nie jest dostępny w magazynie. Skontaktuj się z infolinią lub napisz do nas maila. Możliwe, że produkt jest tylko na zamówienie u naszego dostawcy lub właśnie czekamy na dostawę. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8:00 do 20:00) i adresem: [email protected].
Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8:00 do 20:00) i adresem: [email protected].
Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji - potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.
Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8:00 do 20:00) i adresem: [email protected].
Przewoźnik, który odbierze od nas Twoją paczkę, wyśle na e-maila podanego w zamówieniu dane do śledzenia przesyłki.
Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji - potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.
Kurier DHL – czas dostawy to 24 godziny w dni robocze oraz czas potrzebny na dostarczenie przez kuriera.
Orlen Paczka – czas dostawy to 3–4 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie do punktu.
Paczkomaty 24/7 – czas dostawy to 2-3 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie przesyłki do paczkomatu.
Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8:00 do 20:00) i adresem: [email protected].
Przy odbiorze w paczkomacie również masz możliwość zgłoszenia uwag do przesyłki. Skorzystaj z niej, abyśmy mogli przyspieszyć proces reklamacji.Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji - potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.
EDU-KSIĄŻKA Sp. Z o.o.
Hala B, Mełgiewska 27
20-234 Lublin
z dopiskiem „ZWROT/REKLAMACJA Eduarena.pl”.