Opinie o Nas
Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk
 
 

Szanowni Państwo,

Pragniemy poinformować, że wszystkie wysyłki realizujemy bez żadnych utrudnień w trybie 24h z zachowaniem wszelkich środków ostrożności i bezpieczeństwa.

Pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta bardzo chętnie odpowiedzą na każde Państwa pytania zarówno mailowo, jak i telefonicznie. Zapraszamy do kontaktu w razie jakichkolwiek problemów.

Zachęcamy Państwa do wyboru bezpiecznej formy bezgotówkowych odbiorów zamówień poprzez wcześniejsze ich opłacenie oraz wysyłki kurierem do domu lub odbiór w paczkomacie za pomocą aplikacji mobilnej, która pozwala na zdalne otwieranie skrytki.

Poniżej załączamy listę najczęstszych pytań, które pojawiają się od Państwa w trakcie procesu realizacji zamówienia.


Najczęściej zadawane pytania:


Ogólne:


Aby znaleźć książkę, której potrzebujesz możesz skorzystać z wyszukiwarki.

W polu znajdującym się poniżej paska menu wpisz tytuł, autora, nazwę wydawnictwa lub nazwę produktu i kliknij przycisk „Szukaj”.

Możesz również skorzystać z katalogu – kliknij w przycisk „Kategorie” i wybierz z listy interesujący Cię dział.
Tak! Posiadając konto w księgarni Eduarena.pl będziesz mógł w każdej chwili sprawdzić historię zamówień, status aktualnego zamówienia oraz na bieżąco śledzić przesyłkę.

Rejestracja pozwala na zapisanie danych do wysyłki w książce adresowej. Jako pierwszy otrzymasz informację o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych!

Aby zarejestrować się w księgarni internetowej Eduarena.pl, kliknij w prawym górnym rogu przycisk „Moje konto”, a następnie w sekcji „Nowi Klienci” przycisk „Utwórz konto”. Uzupełnij krótki formularz i sprawdź pocztę (również Spam oraz zakładkę Oferty).

W wiadomości e-mail znajdziesz link do aktywacji konta. Kliknięcie spowoduje utworzenie Twojego konta w naszej księgarni online.

Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta wystarczy, że podczas próby zalogowania klikniesz „Nie pamiętasz hasła?” i postąpisz zgodnie z podanymi wskazówkami. Podaj swój e-mail i kliknij w otrzymany od nas link do odzyskania hasła. Link mógł trafić również do Spamu lub do zakładki Oferty.

Tak! Pamiętaj jednak, że mając konto masz możliwość szybkiego sprawdzenia historii zamówień, statusu aktualnego zamówienia oraz na bieżąco śledzić przesyłkę. Jako pierwszy otrzymasz informację o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych!

Zakupy i płatności:


Produkt w magazynie Wysyłamy w ciągu 24h - oznacza, że produkt jest dostępny i w ciągu 24h zostanie przygotowany do odbioru przez przewoźnika.

Niedostępny – produkt z takim statusem aktualnie nie jest dostępny w magazynie. Skontaktuj się z infolinią lub napisz do nas maila. Możliwe, że produkt jest tylko na zamówienie u naszego dostawcy lub właśnie czekamy na dostawę. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]

Nie. Nie mamy księgarń stacjonarnych. Możemy wysłać paczkę pod wskazany przez Ciebie adres, do paczkomatu lub Paczki w Ruchu.
Prosimy o kontakt z naszym BOK. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]
Jeśli już złożyłeś zamówienie i chcesz je zmienić (dodać, usunąć lub wymienić produkty), skontaktuj się z obsługą naszego sklepu i wskaż zmiany, których chcesz dokonać.

Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]

Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji - potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.

Tak. Informacje o stanie Twojego zamówienia znajdziesz na swoim koncie. Informacje o aktualnym statusie realizacji będziesz dostawał również na adres e-mailowy podany w zamówieniu. Możesz także sprawdzić pod poniższym linkiem po wpisaniu nr zamówienia oraz adresu mailowego podanego przy składaniu zamówienia SPRAWDŹ ZAMÓWIENIE. Możesz również skontaktować się z nami.

Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]

Przewoźnik, który odbierze od nas Twoją paczkę, wyśle na e-maila podanego w zamówieniu dane do śledzenia przesyłki.

Faktury wysyłamy tylko drogą elektroniczną. W e-mailu informującym o wysyłce zamówienia „Twoje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki”, znajduje się link „Faktura / dokument: POBIERZ". Po kliknięciu w niego pobieramy fakturę w formacie PDF. Sprawdź również Spam oraz zakłedkę Oferty.
Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy jedną fakturę. Jeśli chcesz otrzymać dwie lub więcej, prosimy o złożenie oddzielnych zamówień.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym BOK. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]

Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji - potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.

Formy dostawy:


Koszty dostawy różnią się, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy. Informacje o wysokości kosztów dostawy znajdziesz w swoim koszyku oraz w zakładce WARUNKI DOSTAWY. Zamówienia na kwotę powyżej 249 zł dostarczymy do Ciebie ZA DARMO, niezależnie od wybranej formy dostawy.
Możesz wybrać dostawę kurierem DHL, odbiór Paczki w Ruchu, odbiór w Paczkomacie. Szczegóły znajdziesz w zakładce WARUNKI DOSTAWY.
Nie. Nie mamy księgarń stacjonarnych. Możemy wysłać paczkę pod wskazany przez Ciebie adres, do paczkomatu lub Paczki w Ruchu.
Za zakupy możesz zapłacić u kuriera przy odbiorze przesyłki (gotówką lub kartą), dokonać przelewu na konto bankowe lub skorzystać z systemu szybkich i bezpiecznych płatności internetowych PayU.
Czas dostawy różni się, w zależności od wybranego przez Ciebie przewoźnika:

Kurier DHL – czas dostawy to 24 godziny w dni robocze oraz czas potrzebny na dostarczenie przez kuriera.

Paczka w Ruchu – czas dostawy to 3–4 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie do punktu.

Paczkomaty 24/7 – czas dostawy to 2-3 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie przesyłki do paczkomatu.

Listy paczkomatów i kiosków Ruchu są na bieżąco aktualizowane przez przewoźników. Jeżeli któryś z punktów nie działa może być chwilowo niedostępny. Proponujemy wybór innego punktu odbioru.

Reklamacje i zwroty:


Sprawdź paczkę w obecności kuriera. Jeśli zauważysz, że opakowanie jest zniszczone, sporządź przy kurierze protokół szkody (kurier powinien mieć dokument przy sobie) i skontaktuj się z nami, by poinformować o zaistniałej sytuacji.

Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]

Przy odbiorze w paczkomacie również masz możliwość zgłoszenia uwag do przesyłki. Skorzystaj z niej, abyśmy mogli przyspieszyć proces reklamacji.
Jeżeli stwierdzisz, że zamówienie jest niekompletne, pomimo braku uszkodzenia przesyłki, skontaktuj się z nami, by poinformować o zaistniałej sytuacji. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected] Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.
Wystarczy, że wypełnisz formularz reklamacyjny i przyślesz nam go mailem na adres [email protected] Dokument znajdziesz w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY. W wiadomości zwrotnej poinformujemy Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Tak, możesz zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty. Wystarczy, że wypełnisz formularz odstąpienia od umowy i przyślesz nam go emailem na adres [email protected]

Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji - potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.

W przypadku otrzymania produktu kurierem, odeślij je na adres:

EDU-KSIĄŻKA Sp. Z o.o.

Pass 20L, magazyn nr 7

05-870 Błonie

z dopiskiem „ZWROT/REKLAMACJA Eduarena.pl”.
W razie jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza reklamacyjnego wystarczy, że skontaktujesz się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 599 500 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]