Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk

Elements of User Experience, The: User-Centered Design for the Web and Beyond

W magazynie
SKU
9780321683687
SKU 9780321683687
Wydawnictwo Pearson
Autor Jesse James Garrett
Data Wydania 2010
Oprawa Inna
Ilość stron 192
Nasza cena 195,75 zł Normalna cena 217,50 zł

Od momentu opublikowania prawie dziesięć lat temu, książka Elements of User Experience stała się ważnym źródłem informacji dla projektantów stron internetowych na całym świecie i definicją podstawowych zasad tej dziedziny. W zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniu, Jesse James Garrett udoskonalił swoje myślenie o sieci, wychodząc poza komputery stacjonarne i zawarł informacje, które odnoszą się również do ciągłego rozwoju urządzeń mobilnych i aplikacji.


Udane projektowanie interakcji wymaga czegoś więcej niż tylko tworzenia czystego kodu i dobrej grafiki. Musisz spełniać swoje cele strategiczne, jednocześnie zaspokajając potrzeby użytkowników. Nawet najlepsza treść i najbardziej zaawansowana technologia nie pomogą w osiągnięciu tych celów bez doświadczenia użytkownika. Przy tak wielu zagadnieniach - użyteczności, tożsamości marki, architekturze informacji, projektowaniu interakcji - zdobycie doświadczenia nie jest łatwe. Nowe wydanie książki The Elements of User Experience przełamuje tę złożoność dzięki jasnym wyjaśnieniom i żywym ilustracjom, które skupiają się na ideach, a nie na narzędziach czy technikach. Garrett przedstawia czytelnikom całościowy obraz rozwoju doświadczeń, od strategii i wymagań, po architekturę i projekty wizualne.



Opis w oryginale Elements of User Experience, The: User-Centered Design for the Web and Beyond


From the moment it was published almost ten years ago, Elements of User Experience became a vital reference for web and interaction designers the world over, and has come to define the core principles of the practice. Now, in this updated, expanded, and full-color new edition, Jesse James Garrett has refined his thinking about the Web, going beyond the desktop to include information that also applies to the sudden proliferation of mobile devices and applications.


Successful interaction design requires more than just creating clean code and sharp graphics. You must also fulfill your strategic objectives while meeting the needs of your users. Even the best content and the most sophisticated technology won't help you balance those goals without a cohesive, consistent user experience to support it.


With so many issues involved-usability, brand identity, information architecture, interaction design- creating the user experience can be overwhelmingly complex. This new edition of The Elements of User Experience cuts through that complexity with clear explanations and vivid illustrations that focus on ideas rather than tools or techniques. Garrett gives readers the big picture of user experience development, from strategy and requirements to information architecture and visual design.


Więcej informacji
SKU 9780321683687
Wydawnictwo Pearson
Autor Jesse James Garrett
Data Wydania 2010
Oprawa Inna
Ilość stron 192