Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham.
Ilość graczy: 1-8
Wiek graczy: od 13 lat
Czas rozgrywki: 120-240 minut
Ze wszystkich miast pojawiających się w wizjach Massachusetts stworzonych przez H.P. Lovecrafta, chyba żadne nie jest tak zabójcze, jak mała rybacka wioska Innsmouth. Podupadłe i umierające Innsmouth, pożerane jest od środka przez starożytny pakt, który zawarto w celu ratowania miasteczka. Przeszukując gnijące doki i cuchnące plaże, badacze szybko przekonają się, że wszyscy zwrócili się przeciwko nim. Ostatecznie, możliwe że jedynym sposobem na ocalenie Innsmouth jest zniszczenie wioski oraz straszliwych stworzeń, które nawiedzają wody w pobliżu Diabelskiej Rafy.
Widmo nad Innsmouth wprowadza do gry Horror w Arkham kilka nowych elementów, takich jak Osobiste Historie, unikalne dla każdego badacza, czy karty Wyglądu Innsmouth. Mieszkańcy są wrogo nastawieni do badaczy, dlatego mogą oni skończyć w celi jako pożywienie dla Shoggotha, jeśli będą szukać dowodów, które pozwolą agentom Federalnym wkroczyć do miasteczka. Jednakże pozostawienie Innsmouth samemu sobie to kiepski pomysł, gdyż Istoty z Głębin gromadzą się i rosną w siłę, próbując sprowadzić Przedwiecznego. Widmo nad Innsmouth zawiera również 16 nowych badaczy, ośmiu nowych Przedwiecznych, dwóch Heroldów, karty Epickiej Bitwy dla nowych Przedwiecznych, ponad 30 nowych żetonów potworów, mnóstwo nowych spotkań i dodatkową planszę przedstawiającą miasteczko Innsmouth. W sumie, to rozszerzenie dodaje do gry podstawowej ponad 300 nowych kart.