Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk

Badania Marketingowe. Metody, Techniki i Obszary Aplikacji na Współczesnym Rynku

W magazynie
SKU
9788301187712
SKU 9788301187712
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor Mazurek-Łopacińska Krystyna
Data Wydania 2017
Oprawa Miękka
Ilość stron 605
Nasza cena 89,10 zł Normalna cena 99,00 zł
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Podręcznik zawiera:
  • - rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu,
  • - scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych,
  • - przykłady z polskich firm,
  • - kompleksowe podejście i bogatą bibliografię.

"Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów."

Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka
Więcej informacji
SKU 9788301187712
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor Mazurek-Łopacińska Krystyna
Data Wydania 2017
Oprawa Miękka
Ilość stron 605